Мистецтво — це мова, яку всі розуміють! Хвилювання і радість…
Підвищення кваліфікації: Комунальний вищий заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2010 рік – за напрямом «Художня культура», в 2012 році за напрямом «Російська мова та світова література».
Методична проблема школи : « Упровадження інновацій у навчально – виховний процес з метою забезпечення якісного рівня освіти та формування особистості».
Методична проблема, над якою працює вчитель : « Удосконалення уроку російської мови та світової літератури на основі
впровадження інтерактивних методів та форм навчання».
Щоб забезпечити ефективність навчання, повноцінність уроку, необхідно поєднувати репродуктивну і пошукову діяльність. Учень – не пасивна культура, і вчитель повинен прагнути на кожному уроці давати йому не лише певний вантаж знань, а й навички мислити, стимулювати розвиток його пізнавальних сил, думки, постійну проблему вчитися, самостійно здобувати знання, спостерігати, досліджувати.
Розвиток творчого потенціалу учнів трактується сьогодні як основне завдання школи. Учень – не об’єкт , а, насамперед, творець власного «Я». Учитель літератури повинен будувати педагогічний процес не за принципом інформаційного повідомлення , а у формі діалогізації. На уроках української та світової літератури педагогічний процес будується за принципом діалогу, полілогу і багатий на імпровізацію.
Мистецтво — це мова, яку всі розуміють! Хвилювання і радість…
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
* Перерва 5 хвилин
* Перерва 10 хвилин
* Перерва 20 хвилин
* Перерва 10 хвилин
* Перерва 10 хвилин
* Перерва 10 хвилин
* Перерва 25 хвилин