Психолог
Психолог…
– Допомагає психічно здоровій людині самій розібратися в своїх проблемах і надалі самостійно їх вирішувати.
– Спирається лише на професійні знання, особистий професійний досвід і несе особисту відповідальність за результати своєї роботи.
– Не засуджує і не карає, не дає оцінок, контролює стан клієнта тільки за допомогою професійних методик і тільки під час особистої зустрічі.
– Може не все й винен не всім.
Освіта: 1983-1988 р. – Харківський державний університет ім. О. Горького за спеціальністю «Філолог. Викладач української мови та літератури».
2004-2007р. – Інститут післядипломної освіти Харківського національного університету ім. Г. Сковороди за спеціальністю «Практичний психолог».
Стаж: педагогічний – 27 років, практичного психолога – 12 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Підвищення кваліфікації:
2009 р. – навчання за Програмою « Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя».
2010 р.– навчання за програмою «Intel. Навчання для майбутнього».
2012 р. – курси підвищення кваліфікації за напрямом « Практичні психологи».
2012 р. – навчання на спецкурсі «Організаційно-педагогічні умови впровадження інклюзивної освіти».
2013 р. – участь у семінарі-тренінгу «Координація підходів та втілення заходів з профілактики, догляду та підтримки при ВІЛ-інфекції» (м. Київ).
2014 р. – участь у Міжнародному конкурсі «Інноватика в сучасні освіті-2014» (м. Київ).
2015 р. – участь у майстер-класі «Методи роботи з пілітками по профілактиці та збереженню їх репродуктивного здоров’я».
Тема самоосвіти – «Організація системи роботи практичного психолога з обдарованою дитиною».
Напрямки роботи:
– адаптація учнів 1, 5, 10 класів при переході з однієї ланки школи до іншої;
– психологічний супровід професійного самовизначення випускників;
– індивідуальне консультування учасників навчально-виховного процесу з проблем адаптації, розладів поведінки, проблем спілкування та особистих проблем.
Публікації:
– 2005 р. - «Особливості особистості учня та його соціометричний статус» ( журнал « Управління школою», №19-21, липень 2005);
– 2007 р. – «Взаємозв’язок особистісних характеристик та соціометричного статусу учнів ПТНЗ як фактор індивідуалізації виховної роботи» (Збірник матеріалів науково-практичної конференції ХНПУ ім. Г. Сковороди
« Управління навчальним закладом в інноваційному поступі суспільства»);
– 2008 р. – «Мотиви вибору професії учнів ПТНЗ та мотивація їх навчання (Збірник матеріалів науково-практичної конференції ХНПУ ім. Г. Сковороди
« Інноваційна культура навчального закладу»;
– 2012 р. – «Психологічний супровід дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування в інтернатних закладах» (Збірник матеріалів науково-практичної конференції ХНПУ ім. Г. Сковороди).
– 2013 р. – «Психологічний супровід професійного визначення випускників інтернатних закладів».
- 2015 р. – «Психологічний супровід учнівського самоврядування в інтернатних закладах» (журнал «Відкритий урок», 2015).
Основні види діяльності психологічної служби
– діагностика – психологічне обстеження дітей і підлітків, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту й умов індивідуального розвитку;
– визначення причин, що ускладнюють їрозвиток та навчання вихованців;
– корекція – здійснення психолого- педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;
– реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги дітям, які перебувають у кризовій ситуації з метою адаптації до умов навчання і життєдіяльності;
– профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі тощо.