Меню сайту

Психолог

психолог

 Психолог…

– Допомагає психічно здоровій людині самій розібратися в своїх проблемах і надалі самостійно їх вирішувати.

– Спирається лише на професійні знання, особистий професійний досвід і несе особисту відповідальність за результати своєї роботи.

– Не засуджує і не карає, не дає оцінок, контролює стан клієнта тільки за допомогою професійних методик і тільки під час особистої зустрічі.

– Може не все й винен не всім.

Освіта: 1983-1988 р. – Харківський державний університет ім. О. Горького за спеціальністю «Філолог. Викладач української мови та літератури».

2004-2007р. – Інститут післядипломної освіти Харківського національного університету ім. Г. Сковороди за спеціальністю «Практичний психолог».

Стаж: педагогічний – 27 років, практичного психолога – 12 років.

Кваліфікаційна категорія:  спеціаліст вищої категорії.

Підвищення кваліфікації

2009 р. – навчання за Програмою « Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України  щодо здорового способу життя».

2010 р.– навчання за програмою «Intel. Навчання для майбутнього».

2012 р. –  курси підвищення кваліфікації за напрямом « Практичні психологи».

2012 р. – навчання на спецкурсі «Організаційно-педагогічні умови впровадження інклюзивної освіти».

2013 р. – участь у семінарі-тренінгу «Координація підходів та втілення заходів з профілактики, догляду та підтримки при ВІЛ-інфекції» (м. Київ).

2014 р. – участь у Міжнародному конкурсі «Інноватика в сучасні    освіті-2014» (м. Київ).

2015 р. – участь у майстер-класі «Методи роботи з пілітками по профілактиці та збереженню їх репродуктивного здоров’я».

Тема самоосвіти  – «Організація системи роботи практичного психолога з обдарованою дитиною».

Напрямки роботи:

– адаптація учнів 1, 5, 10 класів при переході з однієї ланки школи до іншої;

–         психологічний супровід професійного самовизначення випускників;

–         індивідуальне консультування учасників навчально-виховного процесу з проблем адаптації, розладів поведінки, проблем спілкування та особистих проблем.

Публікації: 

–      2005 р- «Особливості особистості учня та його соціометричний    статус»  ( журнал « Управління школою», №19-21, липень 2005);

–       2007 р. – «Взаємозв’язок особистісних характеристик та соціометричного статусу учнів ПТНЗ як фактор індивідуалізації виховної роботи» (Збірник матеріалів науково-практичної конференції ХНПУ ім. Г. Сковороди

« Управління навчальним закладом в інноваційному поступі суспільства»);

–       2008 р. – «Мотиви вибору професії  учнів ПТНЗ та мотивація їх навчання (Збірник матеріалів науково-практичної конференції ХНПУ ім. Г. Сковороди

« Інноваційна культура навчального закладу»;

–      2012 р. – «Психологічний супровід дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування в інтернатних закладах» (Збірник матеріалів науково-практичної конференції ХНПУ ім. Г. Сковороди).

–     2013 р. – «Психологічний супровід професійного визначення випускників інтернатних закладів».

-     2015 р. – «Психологічний супровід учнівського самоврядування в інтернатних закладах» (журнал «Відкритий урок», 2015).

Основні види діяльності психологічної служби

– діагностика – психологічне обстеження дітей і підлітків, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту й умов індивідуального розвитку;

– визначення  причин,   що ускладнюють їрозвиток та навчання вихованців;

– корекція – здійснення психолого- педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;

– реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги дітям, які перебувають у кризовій ситуації з метою адаптації до умов навчання і життєдіяльності;

– профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання  конфліктним  ситуаціям у навчально-виховному процесі тощо.

психолог2