Чергова педагогічна рада
Лютий 27th, 2014 by admin
26 лютого 2014 року у закладі відбулася чергова педагогічна рада, яка була присвячена питанням атестації. Заступник директора з навчально-виховної роботи Чумак Л.О. та заступник директора з виховної роботи Коваленко Н.І. познайомили присутніх з характеристиками тих педагогів, які в 2013/2014 навчальному році атестуються. Останні представили до уваги присутніх свої творчі звіти. Окрім того були розглянуті актуальні питання: роль бібліотеки в навчально-виховному процесі, основні засади профілактики правопорушень, роль Read the rest of this entry »
Поробки за методикою сухого валяння
Лютий 25th, 2014 by admin
Виготовляючи своїми руками, учні розвивають увагу і пам’ять, привчаються до акуратності, наполегливості й терпінню. Заняття творчістю допомагають розвивати художній смак і логіку, сприяють формуванню просторової уяви. Творчі заняття не тільки розвивають фантазію, але й дають дитині безліч практичних навичок. Уміння будь-що зробити самому дозволяє дитині відчувати себе впевненіше. Вихованці почувають себе майстрами виробів, навчившись такому мистецтву, як сухе валяння. Read the rest of this entry »
Поробки з гудзиків»
Лютий 25th, 2014 by admin
Відомо, що творчі здібності учнів найбільш ефективно розвиваються у ході продуктивної творчої діяльності. Творчість, індивідуальність, фантазія проявляються навіть у мінімальному відході від зразка. Творчість – учні розуміють, як процес створення ними оригінальних продуктів, виробів. Такими виробами є вироби учнів із застосування гудзиків. Read the rest of this entry »
Поробки з паперу
Лютий 25th, 2014 by admin
Творча діяльність емоційна, приваблива для учнів, впливає на всі сторони життя особистості, допомагає задовольнити потреби у діяльності, самопізнанні; спонукає до пошуку. Саме у творчій діяльності розвиваються якості творчої особистості. З цією метою був проведений конкурс між дітьми «Паперові причуди». Read the rest of this entry »
Дитячі вишивки
Лютий 25th, 2014 by admin
Творчість дітей – глибоко своєрідна сфера їхнього духовного життя, самовираження і самоутвердження, в якому яскраво виявляється індивідуальна самобутність кожної дитини. Цю самобутність не можливо охопити якимись правилами, єдиними і обов’язковими для всіх”, – писав В.О.Сухомлинський. Read the rest of this entry »
Нитяна графіка
Лютий 25th, 2014 by admin
Дитина високої творчої спрямованості здатна з головою заглибитися в те, що її цікавить, вона дуже винахідлива в образотворчій діяльності, іграх, використанні різних матеріалів, висловлює багато різних міркувань з приводу конкретної ситуації, здатна по-новому підійти до розв’язання певної проблеми. Творча дитина, як правило, енергійна, дотепна, відрізняється розвиненою пам’яттю і виявляє значну самостійність у думках і поведінці. Read the rest of this entry »
Творчість учнів закладу
Лютий 25th, 2014 by admin
Людину гнітить одноманітність оточення, повсякденна повторювальність дій, і тому, вона починає шукати щось нове, якісь зміни, намагається по-іншому подивитись на звичне, Read the rest of this entry »
Малюнки учнів закладу
Лютий 25th, 2014 by admin
Творчість – це найприродніший спосіб для дитини засвоювати новий досвід, нові моделі поведінки. Все це знадобиться їй у майбутньому. Діти й самі це інтуітивно відчувають. Це легко можна помітити, спостерігаючи за іграми дітей. Створюючи своїми руками малюнки, скульптури та іграшки, діти вчаться доводити розпочату справу до кінця. А коли щось виправляють або покращують, то розвивають вміння працювати над помилками. Read the rest of this entry »
Міжнародний День рідної мови проведений 21 лютого
Лютий 24th, 2014 by admin
Міжнародний День рідної мови!!!
Міжнародний День рідної мови відносно молоде свято. До календарів усього світу воно ввійшло тільки у 1999 році, і в Україні воно також почало писати свою історію, хоча сама проблема української мови на українських землях нараховує кілька століть.
Історія свята, на жаль, має дуже трагічне начало. Read the rest of this entry »
Вікторина – «Запитання від Феміди»
Лютий 24th, 2014 by admin
Правове виховання й оволодіння системою правових знань має особливе місце в комплексі практичних заходів, спрямованих на подолання негативних явищ в учнівському середовищі. Формування переконань учнів відбувається на підставі загальнолюдських моральних принципів. Саме мораль є внутрішнім підґрунтям правових норм і принципів, які не дозволяють дітям та учнівській молоді скоювати протиправні дії та вчинки. Read the rest of this entry »