Меню сайту

Архів за Лютий 17, 2014

Творчість вихованців

Лютий 17th, 2014 by admin

З метою розвитку творчої обдарованості дітей, створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного , морально-етичного, фізичного розвитку , пошуку і цілеспрямованого вияву обдарованих дітей в закладі систематично проходять заходи, які розвивають естетичний смак, любов до прекрасного  Read the rest of this entry »

Вшановуючи пам’ять загиблих воїнів-афганців 15 лютого учні середніх класів, поклали квіти до пам’ятника воїнам – афганцям.

Знову цвітуть білим цвітом

Пишно-зелені сади. Read the rest of this entry »

Свято «Стріли Амура»

Лютий 17th, 2014 by admin

  Із чудовим днем любові

Щирі сердечні вітання,

Хай буде у житті доволі

         І ласки, й ніжності, й кохання. Read the rest of this entry »

13 лютого 2014 року до нашого закладу з метою профорієнтації завітали гості: представники Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту, які познайомили учнів з правилами прийому до ліцею за професіями на базі повної та базової загальної  середньої освіти. Учні 9 та 11 класів задавали питання  та з Read the rest of this entry »

Untitled-2   13 лютого 2014 року в рамках декади методичної роботи в 11 класі був проведений відкритий виховний захід до 200-річчя від Дня народження Т.Г.Шевченка за темою: «Не одцурайтеся своєї мови…» (класний керівник Рибчинська Тетяна Анатоліївна).  Проведений захід дає змогу продовжити знайомство з долею і талантом Кобзаря;
розширити знання учнів про Шевченка – художника, познайомити їх з багатющою спадщиною митця; вчити учнів логічно мислити, образно висловлювати свою думку; Read the rest of this entry »

14 лютого 2014 року в рамках декади методичної роботи у 7 класі був проведений відкритий урок з всесвітньої історії за темою «Країни Середземномор’я» (вчитель Бойчук Ірина Андріївна).  Метою уроку було розглянути особливості розвитку країн Середземноморського басейну, ознайомити учнів з процесами державотворення в Італії та Іспанії, розглянути боротьбу іспанців з маврами – Реконкісту; удосконалити навички аналізу та Read the rest of this entry »