Меню сайту

Оголошення для батьків

Комунальний заклад

«Люботинська спеціалізована школа-інтернат I-III ступенів «Дивосвіт» Харківської обласної ради

оголошує набір учнів 6 – 7 років до 1 класу

2015/2016 навчального року.

Діти зараховуються до школи за результатами конкурсної  співбесіди, що буде проводитись у червні за попереднім записом.

З 1 березня 2015 року розпочинається запис на конкурсний відбір дітей у 1 клас на 2015/2016 навчальний рік.

Записати дитину на співбесіду та ознайомитися з відповідною інформацією можна у заступника директора з навчально-виховної роботи

Для участі в конкурсній співбесіді потрібні:

  1. Заява батьків для участі дитини в конкурсі.
  2. Паспорт одного з батьків (та копія у випадку реєстрації за межами м.Люботина).
  3. Медична картка дитини.
  4. Психолого-педагогічна картка дитини (ДНЗ), якщо є у наявності.
  5. Копія та оригінал свідоцтва про народження дитини.

Під час конкурсної співбесіди дітей супроводжують тільки їх батьки або особи, що офіційно їх замінюють!

Для зарахування до школи необхідні документи:

  1. Заява батьків.
  2. Копія свідоцтва про народження.
  3. Медична картка.
  4. Паспорт батьків (та копія у випадку реєстрації за межами м.Люботина)

23 травня 2015 року о 10.00 в Комунальному закладі «Люботинська спеціалізована школа-інтернат I-III ступенів «Дивосвіт» Харківської обласної ради ( „Актова зала”, 2 поверх) відбудеться „ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ” для батьків майбутніх першокласників.

 Конкурсний відбір дітей розпочнеться з 05 червня 2015 року за складеним графіком і попереднім записом.

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ

            У відповідності до наказу МОН України від 07.04.2005 року ”Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів” прийом дітей до 1-го класу Комунального закладу «Люботинська спеціалізована школа-інтернат I-III ступенів «Дивосвіт» Харківської обласної ради   здійснюється відповідно до Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом МОН України № 389 від 19.06.2003 року , в якій зазначено:

«  -1.1. Приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, 
колегіумів,  спеціалізованих  шкіл  (шкіл-інтернатів) державної та комунальної форми власності здійснюється на конкурсній основі.

    -3.1. Конкурсне приймання дітей,  які вступають до 1-го  класу спеціалізованої  школи  (школи-інтернату),  проводиться у терміни, визначені навчальним закладом у формі співбесіди з дитиною в присутності її батьків або осіб, які їх замінюють.

     -3.2. Співбесіда   з   дитиною,  яка  вступає  до  1-го  класу спеціалізованої   школи   (школи-інтернату),   повинна    включати виконання  спеціальних  діагностичних  завдань для перевірки рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   та  здатності  до  вивчення  дисциплін відповідно до спеціалізації закладу.

     Такі завдання   розробляє   педагогічна   комісія  на  основі матеріалів,  запропонованих  центрами  практичної   психології   і соціальної   роботи   (психологічними   службами), та  затверджує директор навчального закладу за погодженням з відповідним  органом управління освітою

Кожна дитина, якій на 1 вересня 2015 року, як правило, виповниться 6 років має право взяти участь у конкурсному відборі з метою визначення рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   у  1 класі спеціалізованої школи.

Під час  проведення конкурсної співбесіди кожній дитині потрібно з собою мати набір кольорових олівців, 2 простих олівці та 2 ручки.

Конкурсний відбір буде проходити таким чином:

-         Перед початком конкурсу батьки реєструються і отримують два бланки: один бланк робочий для дитини, на якому вона буде виконувати запропоновані завдання, а другий бланк – для оформлення результатів конкурсу.

-         На початку конкурсу  діти, відповідно до попереднього запису, разом з батьками заходять до класної кімнати і сідають за парти. Один з батьків постійно буде знаходитись біля своєї дитини впродовж конкурсного відбору. Дитина отримує бланк, в якому виконує запропоновані завдання. Важливо, щоб батьки не втручались в роботу дитини, не коментували і не робили підказок щодо виконання завдань чи відповідей на запитання, оскільки це впливає на об’єктивність результатів.

-         Процедура виконання дітьми практичних завдань  15 – 20 хвилин. Разом з практичним психологом працюють вчитель початкових класів та вчитель образотворчого мистецтва, які спостерігають за процесом виконання завдань дітьми. Під час обстеження важливо дотримуватись послідовності апробації методики, оскільки так можна отримати додаткову інформацію про рівень загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   та  здатності  до  вивчення  дисциплін відповідно до спеціалізації закладу. 

-         Після виконання дітьми практичних завдань конкурсу проводиться індивідуальне обстеження, щодо рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   та можливості засвоювати навчальну програму спеціалізації до художнього профілю закладу. Вчитель початкових класів та вчитель образотворчого мистецтва працюють з кожною дитиною індивідуально. Процедура індивідуальної співбесіди триває 10 – 15 хв. 

-         Впродовж всього обстеження дитина спілкуватиметься не більше, ніж з 3 особами конкурсної комісії, включаючи практичного психолога.

-         Батьки постійно супроводжуватимуть дитину  під час конкурсу. Конкурсна співбесіда не перевищуватиме 30 хв для кожної дитини. Інформацію про кількість балів батьки отримають одразу по закінченні співбесіди.

Критерії визначення рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   :

-         Завдання для визначення рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   відповідають віковим особливостям дітей та вимогам щодо проведення конкурсного прийому дітей 6 – 7 років у школу.

-         Завдання та методики діагностичної програми розглянуті та обговорені на методичному об’єднанні вчителів гуманітарного циклу школи, затверджені директором навчального закладу, перевірені та узгоджені з Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації.

-         Всі методики є класичними і стандартизованими, валідними, активно використовуються на практиці педагогами та психологами в роботі з дітьми 6 – 7 років.

При роботі з дітьми дошкільного віку проводиться комплексне психолого-педагогічне обстеження з метою визначення рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   :

  • Морфологічна готовність;
  • Соціальна готовність;
  • Психолого-педагогічна готовність;
  • Здібності до вивчення предметів художньо-естетичного профілю.

Комплексне психолого-педагогічне дослідження  відбувається в присутності батьків.

Для реалізації поставлених завдань

будуть використовуватись  наступні  методики:

1.Морфологічна готовність до навчання:

- Наявність медичної картки встановленого зразка;

- Наявність психолого-педагогічної картки дитини (надає ДНЗ, який відвідувала дитина)

Мета: Визначити фізіологічну готовність дитини.

2. Соціальна готовність до навчання:

- Співбесіда

Мета: Вивчення показників обізнаності дитини, її світоглядних уявлень та рівень психосоціальної готовності до навчання у школі.

3. Психолого-педагогічна готовність:

 Інтелектуальна   Емоційно-вольова  Мотиваційна
- методика „Намалюй людину”- завдання „Знайди фігуру”- методика „Четвертий зайвий”

 

Мета: Вивчення показників розвитку вербального та логічного мислення, зорового диферційованого сприйняття дитини, вміння аналізувати та класифікувати.

- методика „Намисто” (за Венгером)- тест „Графічний диктант”(за Ельконіним)Мета: Вивчення показників розвитку уваги, вміння слухати, виконувати інструкції, адекватно реагувати на успіхи або невдачі. - методика визначення навчальної мотивації (за М.Гінзбургом) 

 

Мета: Визначення показників мотивів навчання дитини, бажання здобувати знання.

  1. Здібності дитини до вивчення предметів художньо-естетичного профілю.

Малюнки дітей, різні поробки.

Мета: Вивчення рівня вміння бачити, емоційно відгукуватися та усвідомлювати красу, естетичні якості різноманітних явищ і об’єктів навколишнього світу.

Пропонуємо ознайомитись з прикладами  запитань і завдань, які використовуватимуться  під час  конкурсної співбесіди.

1.Графічний диктант.

Наприклад: 2 клітинки праворуч, 2 клітинки вгору, 1 клітинка праворуч, 2 клітинки вниз і т.д.

  1. Малюнок людини.

Наприклад: Намалювати людину;  намалювати дівчинку;  намалювати хлопчика.

  1. Завдання на визначення мотиваційної сформованості дитини до навчання у школі.

Наприклад: Вибрати один малюнок серед запропонованих (мета – визначити тип мотиваційної сформованості).

  1. Практичне завдання, щоб визначити, як дитина орієнтується в кольорах, геометричних фігурах, лічбі об’єктів, розташуванні об’єктів на площині.
  1. Бесіда на визначення рівня базових знань дитини про себе та навколишній світ, відповідно до вимог  навчальної програми дошкільних навчальних закладів.

Наприклад: назвати своє прізвище, ім’я, по батькові, домашню адресу, пори року  і т.д

  1. Запитання з логічним навантаженням відповідно до дітей даної вікової категорії.

Наприклад: серед зображених об’єктів знайти зайвий і пояснити чому він зайвий  (стіл, стілець, метелик, ліжко – «метелик» зайвий, бо це комаха, а «стіл, стілець, ліжко» – меблі)

  1. Вправи та запитання на виявлення рівня словникового запасу майбутнього першокласника, розвиток усного мовлення, вміння дитини висловлювати свою думку.

Наприклад: Пояснити значення слів ( стілець , швидкий, повзти…)

  1. Вправи на визначення здібностей та готовність дитини до вивчення предметів художньо-естетичного напрямку.

Наприклад: Виконати творче завдання (малюнок)

Бажаємо найкращих успіхів!