Підсумки проведення тижня англійської мови у 2016-2017 навчальному році
У рамках проведення Року англійської мови у Комунальному закладі «Люботинська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів “Дивосвіт”» Харківської обласної ради у період із 12 по 18 грудня 2016 року проведено тиждень англійської мови.
Метою проведення тижня англійської мови було: удосконалення знань, вмінь та навичок отриманих на уроках англійської мови; розширення світогляду та ерудиції; розвиток творчих здібностей, самостійності, заохочувати учнів до роботи над собою; а також підтримування інтересу учнів до вивчення англійської мови.
У понеділок, 12 грудня 2016 року, відбулося відкриття тижня іноземної мови на шкільній лінійці, на якій учнів ознайомили з планом проведення тижня.
Був організований конкурс тематичних газет “England is a planet”, в якій взяли участь учні молодших та старших класів.
У вівторок, 13 грудня 2016 року, відбувся перегляд фільмів «Феєрія мандрів. Лондон», для учнів початкових класів, та «Travelling through England», для учнів старших класів. На відео-уроках учні «відвідали» цікаві місця Великобританії, дізнались багато нових фактів про відомі міста та пам’ятки природи Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії.
Середа, 14 грудня 2016 року, була оголошена Днем англійської мови, який був присвячений пам’яті видатного англійського поета та драматурга Вільяма Шекспіра. Значення творчої спадщини якого вже давно набуло світового масштабу і нині не втрачає своєї актуальності. Учні переглянули фільм «The secret life of William Shakespeare» та продекламували його «невмирущі» сонети.
У четвер, 15 грудня 2016 року, було проведено інтелектуальне змагання серед учнів початкових та старших “The smartest”, метою якого було розвиток кмітливості при розв‘язуванні кросвордів, ребусів, головоломок.
А також був проведений урок-змагання “Master Chef” для 8 класів.
У п’ятницю, 16 грудня 2016 року, у 7 та 8 класах було проведено інтелектуальне змагання English cafe “Veni, vidi, vici!”
Проведення тижня англійської мови стало стимулом для дітей більш глибше вивчати іноземну мову. Учні продовжили розвивати навички слухання, говоріння іноземною мовою, мислення та пам’ять.